La mona Ramona : juega con la m / Dibujos Horacio Elena, Mabel Piérola, Francesc Rovira ; Cuento Beatriz Doumerc
por Doumerc, Beatriz ( [autor/a]; Piérola, Mabel ( [ilustrador/a]; Elena, Horacio ( [ilustrador/a]; Rovira, Francesc ( [ilustrador/a].
Tipo: LibroSeries: El zoo de las letras.Editor: Barcelona :Círculo de Lectores ,2004 Descrición: 17, [6] p. :il. col. ;15cm.ISBN: 9788467203578.Materia(s): Lectoescritura -- Contos -- letra mRecursos en liña: Faga clic para acceso en liña Resumo: Esta colección constitúe un sistema ameno e accesible para familiarizar aos nenos coa lectura de contos e para achegalos ao mundo da comunicación. Cada conto propón o coñecemento dun fonema, que poderá identificarse de forma auditiva (ao escoitalo na maioría das palabras do texto) e visual (ao ver a grafía da letra destacada en cor). A colección inclúe propostas de xogo que inciden en aspectos como a comprensión e interpretación do contido do conto, a discriminación de sons e palabras, a asociación de imaxes a palabras, a conexión con experiencias da vida cotiá, a estimulación e ampliación de vocabulario e coñecementos, a práctica da expresión gráfica, a coordinación visomotriz, a creatividade e imaxinación etc. Como último xogo, os nenos colorearán e recortarán unha letra, que poderán combinar coas do resto da colección para formar palabras.Tipo de ítem | Localización actual | Sinatura topográfica | Número de volume | Dispoñibilidade | Notas | Data de vencemento | Código de barras | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Prestable | CEIP Plurilingüe Irmáns Villar Sala préstamo | INF.CAS DOU mon | 1 | Dispoñible | OEC012000002573 |
|
Precede al tít.: Juega con la m
Esta colección constitúe un sistema ameno e accesible para familiarizar aos nenos coa lectura de contos e para achegalos ao mundo da comunicación.
Cada conto propón o coñecemento dun fonema, que poderá identificarse de forma auditiva (ao escoitalo na maioría das palabras do texto) e visual (ao ver a grafía da letra destacada en cor).
A colección inclúe propostas de xogo que inciden en aspectos como a comprensión e interpretación do contido do conto, a discriminación de sons e palabras, a asociación de imaxes a palabras, a conexión con experiencias da vida cotiá, a estimulación e ampliación de vocabulario e coñecementos, a práctica da expresión gráfica, a coordinación visomotriz, a creatividade e imaxinación etc.
Como último xogo, os nenos colorearán e recortarán unha letra, que poderán combinar coas do resto da colección para formar palabras.
4º-5º-6º Educación Infantil
1º-2º Primaria